Dyson Vassilias
hello@novarepublika.bg
Варна, България
17/07/2024

Основни елемента на едно ефективно корпоративно видеозаснемане

Какво е корпоративно видеозаснемане?

Корпоративно видеозаснемане е просто видео, произведено от бизнес или организация. Въпреки че най-често се използват за популяризиране и повишаване на осведомеността за марката на компанията като цяло, корпоративните видеоклипове могат да се използват в бизнес среда и да служат за много различни цели:

  • Видеоклипове за обучение, инструкции и безопасност за служители
  • Презентации за инвеститори
  • Демонстрации на нов продукт или услуга
  • Видеоклипове с препоръки на клиенти и клиенти
  • Резюме на събитието или дейността
  • Резюмета на бизнес събития
  • Уеб предаване на живо
  • Интервюта с ръководители на компании
  • Представяне на компанията на потенциални клиенти или клиенти

Искате да създадете корпоративно видео за вашата компания?

С правилното съдържание, качествена агенция за корпоративно видеозаснемане и скромен бюджет можете да създадете ангажиращо корпоративно видео, което ще отговаря на нуждите на вашата компания.

 

Ще разгледаме първите шест основни елемента, които изграждат едно ефективно корпоративно видео. Избягайте от лошата репутация, която корпоративните видеоклипове имат като скучни, сухи и откровено срамни. Вдигнете летвата, като включите следните елементи в корпоративния видеоклип на вашата компания.

Имайте цел при корпоративното видеозаснемане

Не всички корпоративни видеоклипове служат за една и съща цел, следователно не трябва всички да са еднакви.

Някои са създадени с намерението да печелят нови клиенти, други са насочени към наемане на нови служители. Някои видеоклипове целят да продават или популяризират нови продукти или услуги, други са с по-общ характер и просто искат да повишат осведомеността за марката сред целевата аудитория.

Помислете каква е целта на вашето корпоративно видеозаснемане и разработете план. Освен това се уверете, че сте определили аудиторията си и я сведете до много специфична група от хора. Въпреки че всеки бизнес иска да се хареса на всички, това е просто нереалистично. Настройте видеоклипа си така, че да съответства на определената от вас аудитория и говорете директно с тях

Обръщение към емоциите

Тази концепция е спомената няколко пъти и, честно казано, трябва да се повтаря отново и отново, защото е от решаващо значение за създаването на добро видео от всякакъв вид.

Почти всички решения за покупка (и други решения също) са емоционално базирани, въпреки че ни харесва да вярваме, че сме рационални същества. Повечето корпоративни видеоклипове рецитират факти, цифри, характеристики и предимства. Въпреки че това може да е добра информация, обикновеният зрител най-вероятно ще се отвърне от нещо толкова аналитично и скучно. Ако наистина искате да достигнете до някого, независимо дали това са потенциални клиенти, новоназначени служители или дори нает персонал, свържете се с тях на емоционално ниво през цялото си видео. Това ще привлече вниманието им и ще ги накара да искат да останат до края.

Комбинирайте мощни аудио и визуални елементи

Според проучване, изследванията показват, че хората помнят само 20% от това, което чуват, и около 30% от това, което виждат. Въпреки това, невероятните 70% помнят какво чуват и виждат. Видеото като цяло е преживяване, което съчетава както изговорената дума, така и визуалното разказване на истории, за което хората жадуват.

 

Вместо просто да обяснявате как нещо е от полза за зрителите, защо да не им го покажете?

Това работи, защото естеството на видеото осигурява страхотна платформа за предаване на много информация наведнъж на нервни зрители, готови да преминат към следващото голямо нещо. Дори нещо толкова „скучно“ като презентация за инвеститор може да бъде подправено с помощта на продуцентска компания с опит в редактирането на корпоративно видео. Анимации, цветови схеми, фонови изображения и музика, и дори глас зад кадър наистина могат да издигнат едно обикновено корпоративно видео на следващото ниво и да ангажират зрителите за по-дълго.

Професионално усещане

Никой не очаква вашето корпоративно видео да се конкурира със следващото издание на филмов блокбъстър в киното. Въпреки това огромна грешка, която правят много компании, е да не наемат реномирана агенция за корпоративна видео продукция, която да им помогне с тяхната видео концепция.

Трябва да инвестирате в корпоративна видео продукция точно както бихте направили във всяка друга маркетингова стратегия, за която използвате годишния си бюджет. Корпоративните видеоклипове са толкова важни за вашата компания и това. Така че сте скъперник, ще се види в крайния продукт. Който в крайна сметка ще се окаже по-неефективен дори от традиционните скучни корпоративни видеоклипове от старите дни.

Comments are closed.